Pod koniec maja Hyundai Motor Poland rusza z intensywną kampanią mediową promująca jej najpopularniejszy model. Jej istotnym elementem będzie loteria. Z okazji 20. urodzin tego modelu do wygrania będzie 20 nowych TUCSON-ów. Każdy wygrany otrzyma taki samochód do dyspozycji na rok, bez żadnych opłat. Oto szczegóły.

Hyundai TUCSON to najpopularniejszy model marki w naszym kraju. W ubiegłym roku do polskich klientów trafiło ponad 10 000 tych aut, co stanowi ponad 37% sprzedaży HMP w 2023. Obecnie bestseller Hyundaia przechodzi gruntowne odświeżenie obejmujące zmiany zewnętrzne i całkowicie nowy środek. TUCSON jest dostępny w wersji spalinowej, Mild Hybrid, HEV i PHEV. 

Aby utrzymać popularność modelu i osiągać dalsze wzrosty sprzedaży, Hyundai Motor Poland rusza z kampanią Masz szczęście, że to TUCSON”. Hasło nawiązuje do wszechstronności tego nowoczesnego, popularnego SUV-a. Kampania będzie prowadzona w telewizji, kinach oraz z wykorzystanie nośników outdoorowych w okresie od końca maja aż do sierpnia. Uzupełni ją aktywacja konsumencka w ramach której odbędzie się loteria urodzinowa TUCSON-a. Do wygrania będzie 20 samochodów TUCSON na rok, z ubezpieczeniem AC/OC oraz kompletem opon zimowych. Samochody będą bogato wyposażone i w nowych kolorach: Cypress Green i Serenity White.

W loterii można wziąć udział w okresie 27.05-04.08.2024, odbywając jazdę testową dowolnym modelem Hyundai w salonach Autoryzowanych Dealerów Hyundai w całej Polsce : https://www.hyundai.com/pl/pl/znajdz-dealera.html Ten mechanizm sprawia, że szanse na wygraną mają wyłącznie osoby, które zapoznają się z samochodem, a kampania dotrze precyzyjnie do grupy docelowej.

hyundai-tucson-n-line-0324-kv_Single-Image-Desktop

TUCSON – rusza kampania mediowa Hyundaia

16.05.2024 Zespół GetAuto.pl