PORSCHE
Cayenne
·
2023
·
1 600
km
·
benzyna + hybryda plug-in phev
·
3 996
cm3
·
598
KM
·
automatyczna
·
4x4
Udostępnij to ogłoszenie
SZCZEGÓŁY OFERTY
Typ pojazdu:
Osobowe
Oferta od:
Salon Aut Używanych
Rodzaj oferty:
Sprzedaż
Sprzedaż w oparciu o:
Pełna faktura VAT
Rodzaj nadwozia:
SUV
Stan pojazdu:
Używany
Bezwypadkowy:
Tak
Uszkodzony:
Nie
Marka:
PORSCHE
Model:
Cayenne
Model szczegółowo:
Cayenne III Hybrid MR`17
Wersja:
E-Hybrid Platinum Edition Tiptronic S
Generacja:
III (2017-teraz)
Rok produkcji:
2023
Przebieg:
1 600
km
Rodzaj paliwa:
Benzyna + hybryda plug-in PHEV
Pojemność skokowa:
3 996
cm³
Moc:
599
KM
(440 kW)
Skrzynia biegów:
Automatyczna
Rodzaj napędu:
4x4
Liczba drzwi:
5
Liczba miejsc:
4
Kolor nadwozia:
Szary
Pochodzenie pojazdu:
Kupiony w polskim autosalonie
Pierwszy właściciel:
Tak
Zarejestrowany w Polsce:
Tak
Serwisowany w ASO:
Tak
Przebieg pojazdu wpisany na dokumencie sprzedaży:
Tak
VIN:
Nie podano
Numer rejestracyjny:
Nie podano
Data pierwszej rejestracji:
Nie podano
Przebieg tylko 1600 km. Stan jak nowe. Koszt nowego 1 160 000 PLN.
Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé z pakietem GT, auto zakupione nowe w salonie Porsche. Przebieg tylko 1600 km. Stan jak nowe. Koszt nowego 1 160 000 PLN.
Cena 999 000 PLN Brutto, Faktura VAT 23%
22-calowe obręcze GT Design w kolorze Satin Neodyme 22-calowe kute, aluminiowe obręcze o wzorze
GT Design, lakierowane na kolor Satin Neodyme.
Układ monitorowania ciśnienia w oponach (TPM)
Fotele sportowe z przodu (8-kierunkowa regulacja elektryczna), ze zintegrowanymi zagłówkami
Fotele sportowe z tyłu
Podgrzewane fotele z przodu i z tyłu
Punkty mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX/ i-Size na zewnętrznych miejscach z tyłu
Pakiet SportDesign dla pakietu Sport z elementami w kolorze czarnym
Porsche Active Aerodynamics (PAA): aktywna aerodynamika Porsche z adaptacyjnym tylnym spojlerem
Całkowicie ocynkowane nadwozie o hybrydowej konstrukcji – ze stali i aluminium
Spojler dachowy w kolorze czarnym (wysoki połysk), z bocznymi płytami z włókna węglowego
Pokrywa silnika, tylna pokrywa, drzwi, boczne sekcje nadwozia i przednie błotniki wykonane z aluminium
Przetłoczenie na pokrywie silnika
Obszerne aerodynamiczne osłony podwozia
Zderzaki ze wzmocnionymi belkami poprzecznymi i dwoma odkształcalnymi elementami oraz dwoma
gwintowanymi mocowaniami do montażu uchwytu holowniczego (w zestawie narzędzi)
Osłony progów SportDesign
Czworo drzwi ze zintegrowanym systemem ochrony przed skutkami uderzenia w bok
Kurtyny powietrzne w nadkolach
Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia
Dolna partia zderzaka
Górne elementy obudowy lusterek bocznych wykończone włóknem węglowym
Górne elementy obudowy lusterek bocznych wykończone włóknem węglowym, dolne elementy obudowy
oraz podstawki lusterek lakierowane na kolor czarny (wysoki połysk).
Pakiet zewnętrzny z elementami w kolorze czarnym (wysoki połysk)
Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia
Lekki dach z włókna węglowego
Oznaczenie modelu „Cayenne turbo” w kolorze czarnym (mat), z obwódką w kolorze czarnym
Układ chłodzenia powietrza doładowującego
Turbosprężarki mono-scroll
Aluminiowe głowice cylindrów
Aluminiowy blok silnika
Bezpośredni wtrysk benzyny (DFI)
VarioCam Plus: regulacja wałka rozrządu dla zaworów dolotowych i wydechowych
Chłodzenie cieczą i układ zarządzania ciepłem
Tryb Sport
Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym
sprzęgłem wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) i kontrolą
trakcji (ASR)
Filtr cząstek stałych (GPF)
Przednia oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
Tylna oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
Zintegrowany układ kontroli podwozia Porsche 4D Chassis Control
System stabilizacji toru jazdy Porsche Stability Management (PSM) z systemem ABS, kontrolą trakcji ASR,
automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym ABD, systemem optymalizacji przyczepności
podczas hamowania silnikiem MSR i układem stabilizacji przyczepy
System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
Funkcja Auto Hold
Porsche Hill Control (PHC)
Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
Funkcja automatycznego hamowania po kolizji (hamulec pokolizyjny)
Rekuperacja energii do instalacji elektrycznej
4,0-litrowy silnik V8 biturbo Moc maksymalna: 441 kW (599 KM), maksymalny moment obrotowy: 800 Nm.
Silnik elektryczny: moc maksymalna: 130 kW (176 KM), maksymalny moment obrotowy: 460
Nm. Maksymalna moc systemowa: 544 kW (739 KM), KM), maksymalny systemowy moment
obrotowy: 950 Nm.
8-biegowa przekładnia Tiptronic S.
Osłona wlewu paliwa i gniazda ładowania
Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem poziomowania i regulacją prześwitu oraz Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Dźwięk Electric Sound
Pakiet Sport Chrono z przyciskiem SPORT Response w kolorze czerwonym
Sportowy tytanowy układ wydechowy z centralnie umieszczonymi końcówkami
Wspomaganie układu kierowniczego Plus
Hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z zaciskami hamulcowymi lakierowanymi na kolor
żółty
Przyciemnione reflektory LED Matrix HD
Lusterka zewnętrzne Elektrycznie regulowane i podgrzewane, elektrycznie składane (również zdalnie)
lusterka boczne, po stronie kierowcy – asferyczne. Lusterka z oświetleniem ambientowym (otoczenia).
Automatycznie przyciemniane lusterka: zewnętrzne oraz wewnętrzne
Pakiet wykończenia wnętrza włóknem węglowym
Kierownica sportowa GT wykończona materiałem Race-Tex, podgrzewana, z oznaczeniem na godziny 12
w kolorze Racing Yellow i przeszyć w kolorze kontrastowym
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych
Wspomaganie parkowania ParkAssist (z przodu i z tyłu)
Wspomaganie parkowania ParkAssist (z przodu i z tyłu) z kamerą cofania
Asystent utrzymania pasa ruchu
Aktywny asystent ograniczeń prędkości
Zapraszamy do naszego Salonu
Tel 883507977
Przed wizytą prosimy potwierdzić aktualność oferty
Dostępne są różne formy finansowania zakupu Samochodu (Kredyt, Leasing, Leasing finansowy, Pożyczka leasingowa)
Przyjmujemy również Auta w rozliczeniu.
Cena 999 000 PLN Brutto, Faktura VAT 23%
22-calowe obręcze GT Design w kolorze Satin Neodyme 22-calowe kute, aluminiowe obręcze o wzorze
GT Design, lakierowane na kolor Satin Neodyme.
Układ monitorowania ciśnienia w oponach (TPM)
Fotele sportowe z przodu (8-kierunkowa regulacja elektryczna), ze zintegrowanymi zagłówkami
Fotele sportowe z tyłu
Podgrzewane fotele z przodu i z tyłu
Punkty mocowania fotelika dziecięcego ISOFIX/ i-Size na zewnętrznych miejscach z tyłu
Pakiet SportDesign dla pakietu Sport z elementami w kolorze czarnym
Porsche Active Aerodynamics (PAA): aktywna aerodynamika Porsche z adaptacyjnym tylnym spojlerem
Całkowicie ocynkowane nadwozie o hybrydowej konstrukcji – ze stali i aluminium
Spojler dachowy w kolorze czarnym (wysoki połysk), z bocznymi płytami z włókna węglowego
Pokrywa silnika, tylna pokrywa, drzwi, boczne sekcje nadwozia i przednie błotniki wykonane z aluminium
Przetłoczenie na pokrywie silnika
Obszerne aerodynamiczne osłony podwozia
Zderzaki ze wzmocnionymi belkami poprzecznymi i dwoma odkształcalnymi elementami oraz dwoma
gwintowanymi mocowaniami do montażu uchwytu holowniczego (w zestawie narzędzi)
Osłony progów SportDesign
Czworo drzwi ze zintegrowanym systemem ochrony przed skutkami uderzenia w bok
Kurtyny powietrzne w nadkolach
Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia
Dolna partia zderzaka
Górne elementy obudowy lusterek bocznych wykończone włóknem węglowym
Górne elementy obudowy lusterek bocznych wykończone włóknem węglowym, dolne elementy obudowy
oraz podstawki lusterek lakierowane na kolor czarny (wysoki połysk).
Pakiet zewnętrzny z elementami w kolorze czarnym (wysoki połysk)
Klamki drzwi lakierowane na kolor nadwozia
Lekki dach z włókna węglowego
Oznaczenie modelu „Cayenne turbo” w kolorze czarnym (mat), z obwódką w kolorze czarnym
Układ chłodzenia powietrza doładowującego
Turbosprężarki mono-scroll
Aluminiowe głowice cylindrów
Aluminiowy blok silnika
Bezpośredni wtrysk benzyny (DFI)
VarioCam Plus: regulacja wałka rozrządu dla zaworów dolotowych i wydechowych
Chłodzenie cieczą i układ zarządzania ciepłem
Tryb Sport
Porsche Traction Management (PTM): aktywny napęd na cztery koła z elektronicznie sterowanym
sprzęgłem wielopłytkowym, automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym (ABD) i kontrolą
trakcji (ASR)
Filtr cząstek stałych (GPF)
Przednia oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
Tylna oś wielowahaczowa wykonana z aluminium
Zintegrowany układ kontroli podwozia Porsche 4D Chassis Control
System stabilizacji toru jazdy Porsche Stability Management (PSM) z systemem ABS, kontrolą trakcji ASR,
automatycznym hamulcowym mechanizmem różnicowym ABD, systemem optymalizacji przyczepności
podczas hamowania silnikiem MSR i układem stabilizacji przyczepy
System zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania (ABS)
Funkcja Auto Hold
Porsche Hill Control (PHC)
Wskaźnik zużycia klocków hamulcowych
Elektrycznie sterowany hamulec postojowy
Funkcja automatycznego hamowania po kolizji (hamulec pokolizyjny)
Rekuperacja energii do instalacji elektrycznej
4,0-litrowy silnik V8 biturbo Moc maksymalna: 441 kW (599 KM), maksymalny moment obrotowy: 800 Nm.
Silnik elektryczny: moc maksymalna: 130 kW (176 KM), maksymalny moment obrotowy: 460
Nm. Maksymalna moc systemowa: 544 kW (739 KM), KM), maksymalny systemowy moment
obrotowy: 950 Nm.
8-biegowa przekładnia Tiptronic S.
Osłona wlewu paliwa i gniazda ładowania
Adaptacyjne zawieszenie pneumatyczne z systemem poziomowania i regulacją prześwitu oraz Porsche Active Suspension Management (PASM)
Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus)
Dźwięk Electric Sound
Pakiet Sport Chrono z przyciskiem SPORT Response w kolorze czerwonym
Sportowy tytanowy układ wydechowy z centralnie umieszczonymi końcówkami
Wspomaganie układu kierowniczego Plus
Hamulce Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) z zaciskami hamulcowymi lakierowanymi na kolor
żółty
Przyciemnione reflektory LED Matrix HD
Lusterka zewnętrzne Elektrycznie regulowane i podgrzewane, elektrycznie składane (również zdalnie)
lusterka boczne, po stronie kierowcy – asferyczne. Lusterka z oświetleniem ambientowym (otoczenia).
Automatycznie przyciemniane lusterka: zewnętrzne oraz wewnętrzne
Pakiet wykończenia wnętrza włóknem węglowym
Kierownica sportowa GT wykończona materiałem Race-Tex, podgrzewana, z oznaczeniem na godziny 12
w kolorze Racing Yellow i przeszyć w kolorze kontrastowym
Funkcja rozpoznawania znaków drogowych
Wspomaganie parkowania ParkAssist (z przodu i z tyłu)
Wspomaganie parkowania ParkAssist (z przodu i z tyłu) z kamerą cofania
Asystent utrzymania pasa ruchu
Aktywny asystent ograniczeń prędkości
Zapraszamy do naszego Salonu
Tel 883507977
Przed wizytą prosimy potwierdzić aktualność oferty
Dostępne są różne formy finansowania zakupu Samochodu (Kredyt, Leasing, Leasing finansowy, Pożyczka leasingowa)
Przyjmujemy również Auta w rozliczeniu.
Promuj to ogłoszenie na swoim profilu FB
Udostępnij
Salon Aut Używanych
"MAG" MAGDA SIKORA
KOLBUDY (Pomorskie)
Zobacz inne ogłoszenia sprzedawcy
(11)
https://mag-magda.getauto.pl/
PORSCHE
Cayenne
·
2023
·
1 600
km
·
benzyna + hybryda plug-in phev
·
3 996
cm3
·
598
KM
·
automatyczna
·
4x4
999 000
zł
brutto
812 195
zł
netto
pełna faktura vat
Oblicz polisę OC/AC
Salon Aut Używanych
"MAG" MAGDA SIKORA
KOLBUDY (Pomorskie)
Zobacz inne ogłoszenia sprzedawcy
(11)
https://mag-magda.getauto.pl/
Ten pojazd spełnia warunki programu
-
Pojazd jest:
- Nieuszkodzony
- Bezwypadkowy
- Historia serwisowa w ASO
- Pierwszy właściciel
- Kupiony w polskim autosalonie
Dodano:
2024-10-04
ID:
Podobne oferty
GetAuto.pl
Oczywiście pamiętaj, aby wspomnieć, że ogłoszenie znalazłeś na GetAuto.pl
Odśwież stronę
Twoja sesja wygasła z powodu dłuższej bezczynności na stronie i niektóre funkcjonalności mogą być niedostępne.
Aby kontynuować pracę, odśwież stronę klikając przycisk poniżej.