Škoda Auto zaprezentowała odświeżone wersje Liftback i Combi swojej kultowej Octavii, która z ponad 7 milionami sprzedanych egzemplarzy jest najlepiej sprzedającym się modelem marki. Więcej informacji, materiały prasowe i zdjęcia są dostępne na stronie Škoda PR Portal.
Czwarta generacja Škody Octavia otrzymała odświeżony wygląd, w tym zmieniony grill oraz nowe reflektory Matrix LED drugiej generacji. Standardowe wyposażenie obejmuje m.in. dwustrefowy system Climatronic i 10-calowy cyfrowy zestaw wskaźników Digital Display (dostępny w późniejszym terminie). Wnętrze zawiera więcej ekologicznych materiałów. W 2024 r. chatbot ChatGPT zostanie zintegrowany z asystentem głosowym Laura w ramach aplikacji MyŠkoda, co poprawi wrażenia z jazdy. Dodatkowe systemy bezpieczeństwa zwiększają zarówno bezpieczeństwo aktywne, jak i pasywne.
Nowa struktura wnętrza oferuje więcej możliwości indywidualizacji, podzielona na cztery poziomy wyposażenia: Essence, Selection, Sportline oraz RS, z dziewięcioma opcjami designu. Nowa Octavia posiada nowe tapicerki, wykończenia i wzory paneli drzwiowych. W niektórych opcjach designu Škoda używa zrównoważonych materiałów, takich jak tkaniny z recyklingu w Lodge i Sportline Design Selections oraz skórę poddaną zrównoważonej obróbce w Suite Design Selection.
źródło
https://prportal.skoda.pl/informacje-prasowe/skoda-octavia-w-najnowszym-wydaniu-3436