Mercedes-Benz Polska konsekwentnie rozwija funkcje swojego internetowego sklepu z nowymi samochodami. Mercedes-Benz Store umożliwia korzystanie z aktualnej oferty samochodów dostępnych nie tylko u dealerów w Polsce, ale również w magazynie importera. Klienci mogą przeglądać szeroki wybór atrakcyjnych modeli, w tym ekskluzywne edycje specjalne, bez wychodzenia z domu, a cały proces zakupowy jest wspierany przez dedykowanych koordynatorów. Klienci mogą wysłać zapytanie o rezerwację i dokonać zakupu z dostosowanym finansowaniem.

Wkrótce w salonie online pojawią się również samochody, które są w trakcie transportu do Polski.

Sklep internetowy Mercedes-Benz Store to istotna część inicjatywy sprzedażowej "Best Customer Experience 4.0", której celem jest dostosowanie koncepcji sprzedaży Mercedes-Benz do zmieniających się potrzeb klientów w erze cyfrowej. Mercedes-Benz łączy sprzedaż fizyczną z kanałami cyfrowymi, wprowadzając innowacyjne koncepcje sklepów online i stacjonarnych. Do 2025 roku producent luksusowych samochodów planuje osiągnąć 25-procentowy udział globalnej sprzedaży samochodów za pośrednictwem kanałów internetowych.

W Polsce sklep internetowy Mercedes-Benz Store od 2022 roku umożliwia klientom zapoznanie się z ofertą nowych samochodów dostępnych od ręki w krajowej sieci dealerskiej Mercedes-Benz. Oferuje on szeroki wybór konfigurowalnych modeli dostępnych w krótkim czasie, a liczne opcje filtrowania ułatwiają wyszukiwanie konkretnego pojazdu.

Mercedes-Benz Store regularnie wprowadza nowe funkcje i udogodnienia. Od grudnia 2023 roku istnieje możliwość wysłania zapytania o rezerwację samochodu dostępnego od ręki w sieci dealerskiej Mercedes-Benz Polska po wpłaceniu kaucji w wysokości 5000 zł. Samochód jest wtedy niedostępny w ofercie sklepu przez 3 dni, podczas których dealer kontaktuje się z klientem i rozpoczyna proces sprzedaży.

W lutym 2024 roku wprowadzono kolejne udogodnienie: klienci mogą teraz zapytać o samochód dostępny na magazynie importera, który nie został jeszcze zamówiony przez żadnego dealera. To daje potencjalnym nabywcom możliwość wyboru dealera i lokalizacji zakupu w Polsce.

W przygotowaniu są kolejne udogodnienia, w tym możliwość zapoznania się z ofertą samochodów znajdujących się w transporcie do Polski, które wkrótce trafią do sprzedaży. Czas dostawy zależy wtedy od modelu i terminu produkcji.

Proces zakupowy w Mercedes-Benz Store jest prosty i elastyczny. Klienci mogą łatwo znaleźć wymarzony samochód, zapoznać się z jego szczegółami technicznymi i wyposażeniem, a także skorzystać z różnych opcji finansowania. Cały wybór można dokonać online, bez konieczności wizyty w salonie. Jednak w razie potrzeby, klienci mogą skorzystać z chatu na żywo obsługiwanego przez agentów call center, dostępnego od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-15:00.

Po wybraniu samochodu klient może wysłać zapytanie do dealera, który obsłuży transakcję. Proces sprzedaży może również odbywać się w formie zakupu na firmę lub działalność gospodarczą. Dealer szybko odpowiada na zapytanie i przygotowuje spersonalizowaną ofertę.

Klienci z kontem Mercedes me connect mają dodatkowe możliwości, takie jak porównanie parametrów kilku samochodów i otrzymywanie propozycji zbliżonych modeli. Mercedes-Benz Store oferuje również aktualne oferty promocyjnego finansowania, a klienci mogą wybierać między zakupem gotówkowym a finansowaniem, korzystając z kalkulatora Mercedes-Benz Financial Services.

Oprócz nowych samochodów, sklep internetowy Mercedes-Benz oferuje także certyfikowane auta używane. Wyszukiwarka ofert dostępna jest pod adresem www.mercedes-benz.pl/passengercars/buy/used-car-search.html. Aktualnie dostępnych jest blisko 450 samochodów używanych, a użytkownicy mogą skorzystać z kalkulatora finansowania i kontaktować się bezpośrednio z dealerem.

Dzięki cyfryzacji obszaru sprzedaży Mercedes-Benz skupia się na indywidualnych potrzebach klientów, oferując elastyczne i wygodne doświadczenie zakupowe. Sklep internetowy Mercedes-Benz Store, zarówno z nowymi, jak i używanymi samochodami, odpowiada na zmieniające się preferencje zakupowe różnych grup klientów, umożliwiając wybór pojazdu w zindywidualizowany sposób, bez konieczności opuszczania domu.

Agnieszka Sadowska, Head of Customer Experience w Mercedes-Benz Polska, podkreśliła, że "Sklep internetowy Mercedes-Benz oferuje cyfrowe doświadczenie zakupowe, co dla naszych klientów oznacza wygodę, a czasem nawet, co ważniejsze, oszczędność czasu.

 

źródło

https://www.media.stellantis.com/pl-pl/abarth/press/sportowy-abarth-offshore-debiutuje-na-top-marques-monaco-2024

f679987d265ca3c7ef8dace295714d6cca5b2dd9

Sportowy Abarth Offshore – premiera !

13.06.2024 Zespół GetAuto.pl